KHALAS :D

Haha merna förstår nog min rubrik bäst, men nej haha:).
Riktigt nöjd är jag! Har skrivit klart SO inledningen och blev jätte nöjd, sedan så satt jag och kolla på Room Raiders 2.0 och åt! Och så kom jag på att vi har PIP-testet imorgon, för er som inte vet, det är sträckor man ska springa och antalet sträckor du springer får du G, VG eller MVG, men med min kondition blir det IG :(. HAHA, men nu ska jag in på facebook och sedan ska jag packa grejer för imorgon.
Hörs senare säkert!

Haha, vad är det med mig och sommar bilder? Tror typ att sommaren kommer snabbare då.

√♥

Kommentarer
Postat av: nora

saknar sommar lika mycket som dej <3

2010-03-15 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0